Business

ICCI – The Kitchen Factory – caută distribuitori de mobilă de bucătărie în toată țara

ICCI – The Kitchen Factory – dorește dezvoltarea unei rețele de distribuitori/dealeri în toată țara. Sunt targetate companii care dețin deja spații de comercializare a mobilei sau persoane cu experiență în vânzări care doresc să înceapă un business propriu de vânzare mobilă de tipul Kitchen Studio. Cei interesați vor primi exclusivitate în localitatea lor din partea producătorului.

Kitchen Studio este un concept de magazin destinat vânzărilor de mobilier de bucătărie. În acest spațiu primează experiența clientului și serviciile oferite, adică consiliere, proiectare, măsurare și montaj.

Ce oferă ICCI – The Kitchen Factory

ICCI – The Kitchen Factory își propune să livreze mobilă de bucătărie către cât mai multe astfel de magazine. Cei interesați beneficiază astfel de acest know-how, de toată experiența ICCI – The Kitchen Factory în producția de bucătării și în gestionarea acestui tip de colaborare. „Putem oferi către cei care vor să facă acest business toată știința de a vinde. Ei nu mai trebuie să gestioneze și probleme care sunt în partea de producție. Pe lângă mobila din magazinul distribuitorului, mostrele de uși, de blaturi, de mânere, pe lângă ajutorul nostru în amenajarea magazinului, noi oferim dealerului softul de proiectare și ofertare a bucătăriei și training de vânzări. Distribuitorului îi revine doar sarcina de a se concentra pe vânzare și pe nevoile clientului” ne-a declarat Ionel Grătianu, Directorul General al firmei.

Dealerului i se lasă chiar libertatea de vinde mobila sub marcă proprie. În felul acesta distribuitorul poate investi în propriul brand, îl poate poziționa foarte exact în segmentul de piață pe care îl dorește, începând cu entry level și până la high end.

Produsele ICCI – The Kitchen Factory sunt realizate din componente dispuse în 10 grupe de preț, de la grupa 1, cele economice, până la grupa 10, pentru clienții foarte pretențioși. „Atât producția cât și designul mobilierului sunt special adaptate pentru a servi oricărui tip de client sau piață. De exemplu, mostrele de uși sau blat care se trimit în show-room-ul distribuitorului conțin atât codul produsului cât și grupa de preț din care face parte. Sunt 10 grupe de preț care acoperă toate nevoile, de la clienții mai puțin pretențioși până la cei foarte exigenți. Prin intermediul softului pus la dispoziție de către noi, chiar în showroom se poate personaliza mobilierul în funcție de dorința sau bugetul clientului. Se pot schimba părți componente din mobilier cu clase de preț diferite iar apoi, cu un simplu clic, clientul poate afla care este diferența de preț pentru mobilierul său dacă schimbă ușile sau finisajul de exemplu”, precizează Ionel Grătianu.

Cum se desfășoară colaborarea

Dealerul folosește softul pus la dispoziție de ICCI – The Kitchen Factory pentru a realiza planurile viitorului mobilier de bucătărie dorit de client. Trimite apoi prin email planurile către fabrica ICCI – The Kitchen Factory, care produce și livrează către dealer piesele componente ale bucătăriei împreună cu documentația necesară montării mobilierului. Distribuitorului îi revine apoi sarcina de a monta bucătăria clientului.

Prin genul acesta de colaborare distribuitorul beneficiază și de ultimele noutăți și trenduri din piață. „În fiecare primăvară actualizăm mostrarul, atât pe partea de blaturi, cât și pe partea de fronturi de uși, mânere și accesorii. De exemplu, anul acesta avem 4 modele noi de uși din lemn, 2 tipuri noi de suprafețe structurate, materiale noi tip oglindă foarte interesante și în trend, o ramă din aluminiu cu oglindă și nuanțe noi de lemn. Distribuitorii beneficiază în acest fel de ultimele noutăți și trenduri în decorarea bucătăriei’, a mai declarat Ionel Grătianu.

Companiile sau persoanele interesate pot afla mai multe detalii în linkul următor.

 

Dan

Am avut șansa să lucrez în diverse departamente. Astfel am acumulat experiență în Finance, Accounting, Logistic, Sales, Operations, Marketing. Sunt un om de echipă și un all around player. Sunt antreprenor, am coordonat vânzarea unui business de lacuri și vopsele pentru lemn către o multinațională. În 2016 am descoperit lumea digitală, publishingul și marketingul online. De atunci mi-am mutat experiența acumulată și aptitudinile în online.

Adaugă comentariul

Adaugă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii

Abonează-te la newsletter

ro_RORomanian