#TotForHome – al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO – a adus în prim plan creativitatea și originalitatea celor peste 40 de branduri cu specific home & deco care au participat la acest proiect digital unic pentru industrie.
Selon les organisateurs, la plateforme www.virtual.totulpentrucasata.ro a înregistrat aproape 3.000 de vizite pe parcursul a 4 zile de desfășurare online. Vizitatorii au „răsfoit” ghidul digital al stilurilor de construcție și design și s-au bucurat de reduceri de până la 30% la produsele achiziționate pe perioada evenimentului virtual.
#TotForHome a înregistrat un grad de internaționalizare de 19% și a facilitat prin instrumente digitale promovarea brandurilor și încheierea de parteneriate.
Conform comunicatului de presă primit de la Romexpo, oferta expozanților a fost extrem de generoasă pentru vizitatorii platformei. Cei care s-au înscris pe #TotForHome au găsit soluții de acoperire sau închidere a terasei, sisteme de automatizare, sisteme de securitate, senzori de mișcare, camere de supraveghere, accesorii pentru optimizarea costurilor aferente încălzirii sau răcirii, și iluminatului, uși moderne la prețuri speciale, mobilă din lemn, servicii complete de amenajare a locuinței și piese de mobilier custom made cu elemente ornamentale sculptate manual sau accesorii atemporale care oferă o eleganță desăvârșită.
Nu au lipsit nici modelele de stații de epurare prin tehnologii de vârf apreciate la nivel global, soluțiile de automatizare și control pentru instalații de încălzire și răcire, aspiratoarele robot care se conectează la Wi-Fi, Siri, OK Google, soluțiile integrate de încălzire pe biomasă sau sistemele de încălzire electrică în pardoseală destinate uzului casnic.
Evenimentul virtual a reunit târgurile cu tematică home & deco din programul expozițional al ROMEXPO: Construct Ambient Expo, Romthem et Exposition de meubles.
„Le mulțumim tuturor celor care au avut curiozitatea de a participa și de a vizita online #TotForHome, iar pe cei care nu au reușit să acceseze platforma, îi invităm la proiectele noastre viitoare, pentru că experiența digitală nu se oprește aici! Prin intermediul acestor concepte virtuale rămânem conectați cu expozanții, partenerii și vizitatorii fideli și avem ocazia să ne perfecționăm abilitățile digitale pentru evenimentele în format hibrid pe care ne dorim să le organizăm în viitor. Considerăm că acesta este doar începutul unui parcurs în care vom îmbina prezența fizică cu interacțiunea virtuală”, a declarat Mihai Costriș, Director Executiv ROMEXPO.
Ajouter un commentaire