Biznes

Pomysły na zwiększenie sprzedaży w firmie

Aveți un magazin de mobilă și vă întrebați ce să faceți pentru a crește vânzările? În rândurile următoare sper să găsiți o parte din răspunsurile pe care le căutați sau să vă dea idei.

În primul rând, pentru a vinde trebuie să aduceți potențialii clienți în magazin, să creșteți traficul pentru ca produsele voastre să fie văzute de cât mai mulți. Acest lucru se poate face fie prin metodele tradiționale, off-line, fie prin alte metode care conțin soluții din promovarea on-line. Dacă magazinul de care vorbeam are și un magazin on-line prin care își vinde produsele, atunci soluțiile sunt mai multe și mai interesante. Una dintre aceste soluții o reprezintă marketingul afiliat.

Ce este marketingul afiliat? Este un parteneriat între advertiseri și afiliați, intermediat de așa-numitele rețele de marketing afiliat. Advertiserii sunt companii care au ca obiectiv, în general, vânzarea on-line a produselor lor. Afiliații sunt persoane sau companii care prin prezența lor pe internet influențează decizia de cumpărare a celor care navighează pe internet.

Pentru a înțelege mai bine despre ce este vorba o să descriu o situație ipotetică în care advertiserul este un magazin online de mobilă și decorațiuni (Home & Deco), iar afiliatul o persoană care deține un blog, să zicem, culinar. În strategia sa de a crește vânzările, magazinul hotărăște să abordeze și marketingul afiliat. În acest sens apelează la o rețea de marketing afiliat. Cele mai cunoscute din România sunt 2parale.ro oraz profitshare.ro. Pe aceste rețele magazinul derulează diferite campanii, promoții, prin care pune la dispoziție afiliaților interesați bannere pe care aceștia le pot posta pe website-urile din proprietatea lor sau pe rețele de socializare.

Blogger-ul culinar de care ziceam mai devreme, prin intermediul aceleiași rețele de marketing afiliat, ia legătura cu magazinul, este acceptat ca afiliat al său și i se permite folosirea bannerelor pe blogul său ori pe rețelele de socializare. Să presupunem că el va alege un banner care promovează bucătăriile și accesoriile aferente, produse pe care le-a mai folosit sau le folosește în prezent și de care este mulțumit. Toate click-urile și vânzările realizate de către magazin prin intermediul blogger-ului culinar sunt monitorizate de către rețeaua de marketing afiliat. La finalul fiecărei tranzacții, prin intermediul rețelei de marketing afiliat, magazinul plătește și  blogger-ul primește un comision din vânzarea efectuată prin intermediul blogului său sau a recomandărilor făcute pe rețelele de socializare. Acest comision este transparent, apare pe website-ul rețelei de marketing afiliat, fiind practic agreat încă de la începutul campaniei. Bineînțeles că recomandarea blogger-ului poate aduce clienți chiar în magazinul de mobilă „off-line” datorită promovării pe blog. Aceștia nu sunt evident monitorizați prin rețeaua de marketing afiliat.

Sper că exemplul pe care l-am prezentat a fost de ajutor în a înțelege cum funcționează marketingul afiliat. Pentru a nu rămâne cu impresia că acest exemplu este o situație fictivă, imposibil de realizat, am să vă ofer și câteva exemple de companii românești care sunt foarte active pe segmentul de marketing afiliat: Somproduct, Xact Consulting, ŚRODOWISKO ZMYSŁÓW, GlobalNetwork.

Marketingul afiliat este doar unul dintre canalele prin care vă puteți mări vizibilitatea și vânzările online. Pentru a beneficia de avantajele internetului este esențial să vă construiți un website adaptat obiectivelor pe care le aveți și un plan prin care să ajungeți la aceste obiective. Wypróbuj technologię cyfrową poate face toate aceste lucruri pentru afacerea voastră.

Dacă doriți să aflați mai multe despre marketingul digital sau alte metode prin care vă puteți mări vizibilitatea mărcilor pe care le aveți, contactați-mă și cu mare plăcere discutăm despre toate acestea.

Dan

Miałem okazję pracować w różnych działach. W ten sposób zdobyłem doświadczenie w finansach, księgowości, logistyce, sprzedaży, operacjach, marketingu. Jestem graczem zespołowym i wszechstronnym graczem. Jestem przedsiębiorcą, koordynowałem sprzedaż firmy produkującej lakiery i farby do drewna międzynarodowemu koncernowi. W 2016 roku odkryłem świat cyfrowy, publikowanie i marketing online. Od tego czasu przeniosłem swoje zgromadzone doświadczenie i umiejętności do sieci.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Ta strona używa Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, jak przetwarzane są dane Twoich komentarzy.

Kategorie

Zapisz się do newslettera

Newsletter w piątek rano
Informacje i porady od ekspertów

pl_PLPolski