Deco&Design Evenimente Franța

Maison&Objet lansează programul Future On Stage pentru brandurile noi din industria designului

Future On Stage, o oportunitate pentru antreprenorii din domeniul decorațiunilor și designului: un stand gratuit la Maison&Objet Paris din septembrie 2025 și promovarea brandului pe canalele de comunicare ale târgului.

Maison&Objet, unul dintre cele mai importante târguri internaționale de design și decorațiuni interioare, anunță deschiderea înscrierilor pentru programul Future On Stage, ediția septembrie 2025. Această inițiativă oferă brandurilor tinere șansa de a se lansa pe piața globală, beneficiind de expunere și mentorat din partea profesioniștilor din industrie.

Criterii de eligibilitate și beneficii

Programul se adresează brandurilor cu maximum 3 ani de activitate din sectoarele decorațiuni, design și lifestyle care:
– Au o identitate vizuală și un univers grafic bine definite
– Au testat deja piața și sunt pregătite pentru scalare internațională
– Nu au expus anterior la Maison&Objet Paris

Câștigătorii vor beneficia de:

– Stand gratuit în cadrul ediției din septembrie 2025
– Promovare pe toate canalele de comunicare ale organizatorului
– Prezență pe platforma digitală MOM
– Acces la rețeaua globală de cumpărători și parteneri
– Mentorat specializat pentru dezvoltarea afacerii

Procesul de selecție

„Căutăm branduri inovatoare, cu potențial real de creștere și o viziune clară asupra pieței”, explică Mélanie Leroy, Director General SAFI/Maison&Objet.

Aplicațiile sunt deschise până pe 7 martie 2025. Juriul, format din profesioniști recunoscuți în industrie, va selecta trei branduri câștigătoare, în mai 2025. Perioada iunie-septembrie este dedicată pregătirii pentru târg, cu sprijinul echipei de experți Maison&Objet.

Perspective pentru antreprenori

„Future On Stage reprezintă mai mult decât un stand gratuit la târg – este o rampă de lansare completă pentru brandurile noi”, subliniază Vincent Grégoire, Director de Tendințe la NellyRodi și membru al juriului.

Programul oferă antreprenorilor oportunitatea de a:
– Testa piața internațională cu investiții minime
– Construi relații directe cu cumpărători și distribuitori globali
– Beneficia de expunere media la nivel internațional
– Primi feedback valoros de la experți în domeniu

Concluzie

Pentru antreprenorii din industria designului și decorațiunilor, Future On Stage reprezintă o oportunitate strategică de a accelera dezvoltarea business-ului la nivel internațional. Combinația între expunerea la târg, mentorat specializat și accesul la rețeaua Maison&Objet poate genera rezultate semnificative pentru brandurile selectate.

Cei interesați pot aplica prin completarea formularului disponibil pe site-ul oficial al evenimentului. Pentru întrebări suplimentare, organizatorii pot fi contactați la serviceclient@safisalons.fr.

Anamaria

Anamaria are peste 15 ani de experienta in marketing si comunicare pentru firme din industria si retailul de mobila. Inainte de Ces Brands a coordonat activitatile de marketing la ICLA Romania.

Adaugă comentariul

Adaugă un comentariu

Acest site utilizează Akismet pentru a reduce spam-ul. Cunoașteți modul în care sunt prelucrate datele comentariului dvs.

Categorii

Abonează-te la newsletter

Newsletter vineri dimineața
Informații și sfaturi de la experți

ro_RORomână