Negócios

Iscusit.Market - um produto da Wood Magazine. Porque queremos ir mais longe

Da, A fost greu. Va fi și mai greu. Cine nu crede asta ori e naiv ori este superoptimist. Ceea ce nu este neapărat rău. Și eu fac parte din a doua categorie. Dar să o luăm cu începutul.

Foi difícil

Criza sanitară a schimbat regulile după care trăiam, modelul după care munceam, valorile pe care le aveam. Dintr-o dată ne-am trezit într-un nou model, într-o nouă matrice, în care lucratul de acasă câștigă din ce în ce mai mulți adepți, interacțiunile personale sunt din ce în ce mai puține și de multe ori descurajate.

Foarte multe business-uri din zona serviciilor și nu numai și-au redus drastic activitatea. Unele s-au închis pur și simplu, altele s-au adaptat la noua realitate, căutând soluții pentru a rezista.

În opinia mea, Industria Lemnului a fost mai puțin afectată, ajutată fiind de consumul intern. Multe bugete de familie care, în mod normal, anul acesta s-ar fi dus înspre servicii, au fost redirecționate către achiziții pentru casă și tot ce înseamnă confortul dat de ea. Altfel spus, a crescut cererea de case noi, reamenajarea sau renovarea celor vechi, cererea de mobilier și obiecte de decor sau, pur și simplu, de obiecte utile într-un scenariu în care casa devine și locul de muncă și acasă. Este o părere personală, susținută de discuțiile avute cu diverși manageri din industrie. Unii dintre ei surprinși la fel de mult de noul trend. Dar acest trend nu va dura la nesfârșit. Trebuie ajutat.

Nu este și cazul producătorilor pentru export care au resimțit altfel această perioadă. Acolo comenzile n-au fost mari sau n-au fost deloc. Pentru că, în acest caz, vorbim despre piețe mature în care consumatorii știu cum trebuie să se strângă într-o perioadă de acest fel.

Va fi și mai greu

Este din nou o părere personală. De ce cred asta?! Pentru că, pur și simplu, banii nu mai circulă la fel de mult, a dispărut comerțul din economie. Nu tot. Înțelegeți ce zic. Unii îi zic PIB, alții îi zic cifră de afaceri, alții altfel. Cert este că nu mai cumpărăm obiectele și serviciile pe care le cumpăram, nu mai consumăm ceea ce obișnuiam să consumăm. Sau nu în cantitățile precedente crizei sanitare. De aici scăderile de business care vor urma și problemele aferente.

Pe lângă necesitatea depășirii perioadei din punct de vedere medical (sanitar, cum vreți să-i ziceți), pe lîngă necesitatea revenirii încrederii consumatorilor (pentru că asta suntem) de pe toate piețele și din toate țările cu care facem comerț, cred că urmează și o reașezare a bunurilor/serviciilor consumate și a volumelor aferente consumate. Vom consuma diferit. Cu alte cuvinte, pentru cei care facem business, urmează o perioadă în care fiecare dintre noi, de la locul lui de muncă (mulți de acasă), trebuie să își dea seama ce și cât trebuie să producă pentru ca acele produse să fie cumpărate. Trebuie să găsească cărările (noile canale de vânzare) prin care să atragă atenția consumatorilor către produsele vândute de el. Deci …

Depinde de noi ca să fie bine

Cu toate că au dispărut o parte dintre ei, banii sunt în continuare în piață, la clienți. Nu vorbim de o criză financiară. Ba mai mult, această criză fără precedent atrage reacții fără precedent, cum sunt banii europeni care vor fi „aruncați” în piață pentru încurajarea anumitor direcții de dezvoltare. În mod special cele ce țin de eco și bio. Doar că ei, clienții, nu mai au comportamentul pe care îl cunoșteam. Nu mai consumă atât de des sau și-au mutat achizițiile pe alte canale. Poate nu-și mai vizitează atât de des furnizorii, poate nu vor mai merge la târguri (cine știe când ne vom revedea la BIFE de exemplu). Dar ei vor fi activi pe alte canale. Depinde de noi să găsim aceste canale, să le construim dacă nu există, să facem în așa fel încât clientul să ne descopere produsul prin aceste canale, să vindem și să creștem.  Să ne ducem către client.

Ca o paranteză, aud de multe ori Eu nu vreau reclamă. Eu vreau să fiu descoperit de client. Pentru că fac lucruri de calitate. Toți facem lucruri de calitate!!! Spuneți-mi unul care spune despre el că face (și vinde) un lucru prost. Deci, dacă toți facem lucruri de calitate, care se vor vinde? Exact! Cele care găsesc modalitatea (canalul de vânzare) prin care ajung la cel interesat de ele.

É por isso que criámos Iscusit.Market

… un nou canal de vânzare pentru voi, pentru noi. Am creat un produs nou de care, credem noi, cei de la Revista din Lemn, au nevoie atât producătorii și distribuitorii din Industria Lemnului cât și piața. Cei care vând au un nou canal de vânzare, iar cei care cumpără au un spațiu online în care găsesc cele mai bune produse folosite de profesioniști. Am vrut ca, în acest fel, să lărgim cât de mult se poate piața. Produsele profesionale să poată ajunge și la cei care au ca hobby prelucrarea lemnului, de exemplu. Sau la cei care au de remediat lucruri din lemn prin casă. De ce nu? Acum, susținuți de muntele de informații de pe internet (și din Revista din Lemn) pot face orice.

Acum, dacă ai ajuns cu cititul până aici, înseamnă că într-adevăr ești interesat. Iată cum funcționează Iscusit.Market

Iscusit.Market este un marketplace, o piață. Dacă vinzi mobilă, decorațiuni, tâmplărie, pardoseli, scule, lacuri, vopsele, adezivi, unelte, utilaje mari și mici, accesorii și multe altele (chiar și case din lemn și materiale componente) înseamnă că poți vinde și tu în această piață. Adică poți fi și tu Vendor.

Un Vendor este un vânzător în această piață. Vendorul este cel care își prezintă marfa pe Iscusit.Market, își stabilește prețurile, își gestionează stocurile și comenzile de la clienți. Vendorul are un modul de administrare dedicat cu ajutorul căruia face toate aceste lucruri. Cu alte cuvinte, are un magazin online propriu în piața online Iscusit.Market. Și asta în câteva zile.

De ce ai face acest lucru? De ce să vinzi pe Iscusit.Market? Din toate motivele de mai sus și în plus pentru că:

  • Este o platformă sigură.
  • Este realizată și administrată de aceeași echipă care a construit și administrează platforma Revista Wood.
  • Lucrăm de foarte mult în această industrie și, venind din interiorul ei, vrem să o ajutăm să crească.
  • Acum este momentul să folosești toate canalele de vânzare disponibile.
  • Plătești comision DOAR dacă vinzi. Nu te costă nimic dacă nu vinzi. Doar că noi nici măcar nu luăm în considerare acest scenariu. Experiența noastră de marketing și vânzări va fi la dispoziția ta.

Așa că ce mai aștepți? Sună a slogan, dar unde mai găsești așa ofertă?! Să poți să vinzi într-o piață în care produsul tău să fie apreciat (sau nu) la adevărata lui valoare, printre alte produse asemănătoare, într-un loc în care, se știe, vând profesioniștii.

Contactează-ne din pagina următoare https://iscusit.market/vinde-si-tu/ sau trimite-ne un mesaj cum poți. Te vom contacta noi.

Dan

Tive a oportunidade de trabalhar em diferentes departamentos. Assim, ganhei experiência em finanças, contabilidade, logística, vendas, operações e marketing. Sou um jogador de equipa e um jogador versátil. Sou um empreendedor, coordenei a venda de uma empresa de vernizes e tintas para madeira a uma multinacional. Em 2016 descobri o mundo digital, a edição e o marketing online. Desde então, tenho vindo a colocar online a minha experiência e competências acumuladas.

Adicionar comentário

Adicionar um comentário

Este sítio utiliza o Akismet para reduzir o spam. Saiba como são processados os dados dos seus comentários.

Categorias

Subscrever a newsletter

Boletim informativo Sexta-feira de manhã
Informações e conselhos dos especialistas

pt_PT_ao90Português (AO90)