Aplicação de adesivos - Negócios

A maratona de 42 dias de Szolvegy

Solvegy Vegypari, producătorul și distribuitorul mărcii de adezivi TISZABOND, anunță finalizarea unui amplu program de vizite la clienți. Pornind de la cei 42 de km ce trebuie parcurși în cazul probei de maraton, Equipa Szolvegy de la Târgu Mureș și-a propus să viziteze, în doar 42 de zile, nu doar clienții firmei ci pe toți utilizatorii de adezivi din industria lemnului. Maratonul a început pe 30 august și s-a încheiat pe 11 octombrie, reprezentanții comerciali ai companiei făcând un adevărat tur de forță.

maratonul de 42 zile Szolvegy Tiszabond

Qual era o objetivo

Szolvegy consideră că relația cu clientul trebuie construită în timp, nu doar oferind produsele potrivite ci și fiindu-i alături permanent. De aceea o mare parte din timpul echipei comerciale este dedicat vizitelor la clienți. Astfel au construit un portofoliu de peste 280 de clienți deținând o cotă importantă din piață. Prezența alături de client se impune cu atât mai mult în această perioadă marcată de crize suprapuse. De aici a pornit și ideea maratonului.

Maratonul a avut ca scop, pe lângă contactul direct cu clienții și crearea unei imagini complete și complexe asupra pieței în această perioadă dificilă cu creșteri permanente de prețuri, lipsa forței de muncă, criză sanitară prelungită.

Os principais temas foram:

  • tendințele generale din piață,
  • contactul cu toți posibilii parteneri din piață,
  • desfășurarea aprovizionării și producției la clienți,
  • consolidarea relațiilor și parteneriatelor

É difícil prever quais são tendințele generale ale pieței în această perioadă plină de surprize de tot felul. Totuși, dacă reușești să contactezi toți consumătorii de adezivi într-o perioadă relativ scurtă poți să-ți faci o idee dacă, de exemplu, creșterea prețului lemnului este o întâmplare sau o tendință sau dacă într-adevăr este o perioadă bună din punct de vedere al comenzilor pentru toți cei care lucrează în acest sector.

Contactul cu ceilalți posibili parteneri din piață a fost necesar pentru ca firma să-și prezinte produsele și disponibilitatea. Scopul este de a se prezenta ca posibil partener de încredere și ca o alternativă în cazul în care apar cerințe noi. Szolvegy are o gamă foarte variată de parteneri, de la producători de tocătoarea constructori de case pe structură de lemn. Această varietate le-a permis dezvoltarea unui portofoliu bogat de produse care se pliază pe cele mai dificile tehnologii.

Păstrarea unei legături permanente cu partenerii este esențială pentru o colaborare bună. Chiar dacă activitatea de aprovizionare se desfășoară după criterii bine stabilite, iar calitatea produselor este constantă și verificată permanent, problemele pot apărea. Iar sprijinirea clientului în rezolvarea acestor probleme de producție este una din căile de întărire a parteneriatului.

O privire completă și complexă asupra pieței lemnului, în general

Cu ce au rămas în urma acestui maraton de vizite? Cu o imagine completă a pieței de profil și a industriei lemnului, în general. Cu o legătură mai strânsă cu partenerii. Cu o imagine mai clară asupra cerințelor privind performanțele și calitatea adezivilor. Cu legături și contacte noi ce pot fi materializare în perioada următoare. Și ce este foarte important, cu convingerea că sunt o echipă unită, dedicată și eficientă.

Un alt plus a fost mesajul transmis clienților și viitorilor parteneri. Aceștia au înțeles că au alături un colaborator care dorește parteneriate pe termen lung, nu vânzări ocazionale. Că se pot baza pe prezența acestuia dacă sunt probleme, chiar și dacă nu el le-a determinat. Că partenerul este bine informat, iar de aceste informații pot beneficia împreună.

Proiectul a fost îmbrățișat cu entuziasm de toți membrii echipei care s-au implicat total în atingerea obiectivelor. Dacă înainte alocau 3 zile pe săptămână pentru vizitarea partenerilor, în această perioadă au fost pe drum 4 zile vizitând cu 20% mai multe fabrici și ateliere. Efortul lor comun a făcut ca întreaga piață să fie acoperită în doar 42 de zile, iar baza de date a firmei să de îmbogățească considerabil.

Produse noi care să satisfacă cererile pieței

O parte din informațiile colectate din piață se vor concretiza în produse noi. Perioada actuală, cu volum mai mare de comenzi de rezolvat în același interval de timp, a dus la nevoia de adezivi care să reacționeze mai repede având aceleași calități de rezistență și durabilitate. Cu toate că noile produse nu înseamnă pentru companie volume mai mari ale vânzărilor sau produse cu adaos comercial mai mare, firma este hotărâtă să propună pieței aceste noi produse cât mai repede posibil. Pentru că asta înseamnă pentru Szolvegy un parteneriat solid: să fii atent la dorințele partenerului și să faci tot posibilul să le îndeplinești.

Noile produse vor fi gata pentru testare cât de curând. Iar noi vom reveni cu informații imediat ce acestea vor fi disponibile.

Etiquetas

Mihaela Radu

Mihaela Radu é engenheira química, mas tem uma grande paixão pela madeira. Trabalha neste sector há mais de 20 anos, sendo o acabamento da madeira o que a definiu durante este período. Adquiriu experiência de trabalho num instituto de investigação, na sua própria empresa e numa multinacional. Deseja partilhar continuamente a sua experiência com aqueles que partilham a mesma paixão.... e não só.

Adicionar comentário

Adicionar um comentário

Este sítio utiliza o Akismet para reduzir o spam. Saiba como são processados os dados dos seus comentários.

Categorias

Subscrever a newsletter

Boletim informativo Sexta-feira de manhã
Informações e conselhos dos especialistas

pt_PT_ao90Português (AO90)