Cu sloganul „Adaugă valoare business-ului tău din domeniul lemnului”, Ces Brands își propune să aducă valoare și implicit creștere în industria lemnului din România. Ces Brands își manifestă astfel încrederea pe care o are în creșterea pieței de marketing digital și a continuării expansiunii industriei lemnului din România.
Compania are 3 directii de business distincte: este editorul Revista din Lemn, gestionează campanii de marketing digital prin Try digital, e-commerce prin brandul Iscusit.
Cu revistadinlemn.ro își face debutul în online publishing și își propune să prezinte industria lemnului din România unui public tânăr și activ. Companii mari sau mici cu producție de mobilă sau din domenii conexe, cu amenajări decorative și construcții din lemn, business-uri importante din domeniu, dar mai ales produsele lor sunt prezente în paginile ei. Acest proiect își dorește să devină principalul reper online din industria românească de lemn. Revista din Lemn are și 2 ediții tipărite în fiecare an, în lunile martie și septembrie.
Try digital este brandul sub care funcționează divizia de marketing și agentia de media. Acest business se adresează companiilor care doresc să își mărească business-urile prin crearea și dezvoltarea de branduri proprii, prin promovarea lor în mediul digital și nu numai, prin accesul la canale noi de vânzare din România și din întreaga lume.
Prin brandul Iscusit comercializează online produse profesionale pentru bricolaj și produse realizate de către producători locali în lemn.
Toate aceste business-uri sunt integrate și pot fi accesate, atât separat, cât și în pachete de produse și servicii, având ca unic scop creșterea vânzărilor partenerilor noștri.
abonament on line la revista?
Conținutul online de pe revistadinlemn.ro este disponibil gratuit. Vă puteți abona la Revista din Lemn, varianta tipărită, cu un conținut diferit de website, accesând următoarea pagină https://revistadinlemn.ro/product/abonament-revista-din-lemn/