Consultanță pre-achiziție, instalare și training, asistență post-vânzare – acestea sunt etapele în care echipa de service Accesoria este alături de producătorul de mobilă pentru ca totul să funcționeze perfect. O echipă de încredere garantează prezența continuă, susținută și soluții personalizate pentru fiecare producător în parte, ca să poată utiliza echipamentele în cele mai bune condiții, la capacitate maximă. La final de an, am centralizat cele mai comune probleme întâlnite de echipa de service. Cu sute de echipamente puse în funcțiune, mii de ore de training cu clienții și interacțiuni zilnice cu producătorii de mobilier, vă invităm să citiți recomandările specialiștilor pentru a preveni aceste probleme.
Identificarea cauzei duce la rezolvarea problemei
Este recomandarea făcută producătorilor de Mitică Neacșu, specialist care a pus în funcțiune în cei 17 ani de experiență peste 1000 de utilaje importante. Pare un lucru banal, dar câți dintre noi nu ne concentrăm asupra rezolvării problemei fără a căuta cauza care a generat-o. De la durerea de dinți până la resetarea calculatorului, încercăm să rezolvăm rapid problema, scuza fiind, de cele mai multe ori, lipsa de timp. Dar problema revine aproape întotdeauna, iar timpul pierdut se adună.
Acordând mai mult timp cercetării cauzelor și conjuncturii care a dus la apariția problemei, ea poate fi îndepărtată pentru totdeauna, prelungind astfel viața utilajului. Este ceea ce face Mitică Neacșu, motiv pentru care clienții spun despre el că este „serios și foarte bun profesionist”.
Instruirea personalului și respectarea utilajului
Sunt recomandările făcute de Ion Bănescu după 15 ani petrecuți în domeniul prelucrării lemnului și o facultate de profil. Utilajele moderne sunt din ce în ce mai sofisticate, iar manevrarea lor fără o instruire prealabilă serioasă va duce inevitabil la probleme care vor afecta atât utilajul cât și fluxul producției. Cu cât respectarea procedurilor este mai riguroasă, cu atât scade riscul defecțiunilor.
Un meseriaș serios își respectă întotdeauna sculele. Fie că este vorba despre un ferăstrău, o daltă, un circular sau un CNC, un profesionist va acorda atenția cuvenită uneltei care îl ajută să-și îndeplinească obiectivele. Tratarea cu respect a utilajului înseamnă instruire înainte de a-l folosi și întreținere periodică. Este modul sigur de a-l avea partener cât mai mult timp.
Acest mod de a vedea lucrurile l-au transformat pe Ion Bănescu în prieten pentru mulți clienți. Așa îl consideră și Cristian Hereg de la HeregMob:
„Ionică este prietenul meu, el și Mitică sunt cei mai buni ingineri pe care i-am cunoscut. Am numai cuvinte de laudă. Ionică m-a învățat cum să fac service-ul sculelor, ca să le prelungesc viața. Două mâini dibace și cineva dispus să îți explice la celălat capăt al firului fac minuni... Ionică m-a învățat să fac ce este mai bine pentru utilaj să îi prelungesc viața. Am o mașină de cant de la Vitap de 11 ani, fără reparație. Și asta datorită lui Ionică.”
Informare privind responsabilitățile care vin odată cu utilajul
Marius Dorin le recomandă întotdeauna clienților să se informeze foarte bine și despre beneficiile cu care vine un utilaj, dar mai ales despre responsabilitățile pe care le ai din momentul în care ai achiziționat un astfel de echipament. Doisprezece ani petrecuți în domeniu, alături de echipa Accesoria Echipamente, l-au învățat că, pentru a beneficia de avantajele unui utilaj, trebuie să te gândești în primul rând la obligațiile pe care le ai în relația cu el.
„Sigur că beneficiile sunt enorme în termeni de productivitate și calitate. Dar există câteva responsabilități obligatorii dacă vor ca aparatul să funcționeze bine și să aibă viață lungă: să fie exploatat de un operator foarte bine instruit, atât operatorul, cât și producătorul să aloce timp pentru instructaj, să facă mentenanța și reviziile utilajului cu toată rigoarea și seriozitatea.” – spune Marius.
Folosește întotdeauna personal calificat pentru reparare și mentenanță
Este recomandarea lui Daniel Niculescu, de 6 ani alături de Accesoria Echipamente, dar cu mai bine de 15 ani vechime în industria mobilei. Și cu toții îi dăm dreptate. Uneori, împinși de ideea de a face economie, uităm de aceste principii și apelăm la persoane mai puțin pregătite. Riscul este mare și se poate pierde mult mai mult decât s-ar câștiga.
Fiți atenți la cerințele utilajului
Gheorghe Jiga este cel care face această recomandare. În cei 6 ani de când este în echipa de Service Accesoria a învățat că, dacă îți cunoști utilajul și ești atent la manifestările lui, vei ști întotdeauna de ce are nevoie.
„Îi sfătuiesc întotdeauna pe producătorii de mobilier să fie atenți la cerințele utilajului, să aibă grijă să îi ofere ce are nevoie: exhaustoare corespunzătoare utilajului, sistem electric care să facă față fluctuațiilor de tensiune, compresoare adaptate utilajelor și uscătoare de aer potrivite pentru acele compresoare, ca să prevină intrarea apei în aparat. Acest ultim aspect este foarte important, mai ales în sezonul rece.”
Respectarea și celor mai (aparent) fără importanță recomandări
Radu Lazăr, cel mai tânăr membru al echipei de service, are deja experiență suficientă cît să știe că orice recomandare privind funcționarea unui echipament modern trebuie respectată cu sfințenie. Lucrează încă din timpul facultății în domeniul mobilei, iar de 2 ani s-a alăturat echipei Accesoria. Conform clienților cu care colaborează, are energia specifică vârstei și voința enormă de a învăța și a rezolva problemele, fiind serios și implicat.
În legătură cu funcționarea corectă a utilajelor, Radu recomandă producătorilor de mobilier să aibă grijă de utilaje și să le acorde atenția cuvenită, exact așa cum au fost instruiți de echipa de service.
„Uneori, lucruri care par mărunte sau lipsite de importanță, pot afecta buna funcționare și durata de viață a utilajului. Spre exemplu, modul în care îl închizi. Trebuie închis urmând toți pașii necesari pentru a-l păstra în siguranță.” – atenționează Radu
Respectați recomandările echipelor de service! Sunt rodul unei instruiri serioase, a multor ore petrecute în fabrici și a rezolvării unor situații dificile. Iar pentru consultanță personalizată și o strategie adaptată de mentenanță, vă invităm să îi cunoașteți mai bine aici și să îi contactați la accesoria@echipamente.ro.
Adaugă comentariul