Ultima campanie desfășurată de Felder Gruppe Rumanía este aducătoare de speranță și încredere. Este acel mesaj de împreună de care aveam nevoie, acel împreună care depășește toate încercările. Pentru că, dacă până acum a fost vorba despre împreună pentru a depăși greutățile și boala fizică, acum împreună este despre depășirea bolii economice și a neîncrederii în viitor. Un gest simplu și aparent fără prea mare greutate a rezonat în comunitatea celor care lucrează cu lemnul și a dus la răspunsuri pozitive mult peste așteptări. Să vă spun despre ce e vorba.
Doar în siguranță putem să #MergemMaiDeparte
Sub acest slogan Felder a desfășurat o campanie prin care oferă gratuit o vizieră, inclusiv transportul ei, firmelor care o solicită. Dacă încă nu ați solicitat-o, o puteți face accesând aquí pagina campaniei. Nu există condiția ca firma care solicită viziera să fie client Felder ci doar să lucreze în domeniul prelucrării lemnului și să aibă sediul în România.
Poate părea un gest mic, dar pentru mine înseamnă mai mult. În plină perioadă de izolare, când multe business-uri erau deja oprite, când toți eram îngrijorați, căutam soluții să limităm pierderile și ne întrebam ce va fi după, Felder s-a gândit să folosească un simbol al acestei perioade dificile – viziera – și să o transforme în protecție pentru perioadele de muncă. Pentru că siguranța este cea mai importantă, Felder oferă o vizieră de protecție pentru cei care au continuat să lucreze sau pentru cei care vor începe în curând lucrul. Este un mesaj de continuitate și de speranță: da, vom continua să avem de lucru, da, ne vom întoarce cât de curând în ateliere și în fabrici.
Cererea mare de viziere este dovada că au gândit bine. De când s-a lansat campania, aproximativ 400 de producători de mobilă au solicitat viziere, le-au primit și lucrează deja cu ele în ateliere. Le folosesc când lucrează, se fotografiază cu ele și trimit fotografiile la Felder sau le pun pe propriile pagini de Facebook. Printre primii care au postat au fost Relu Draghici de WooDream y Fares Krishan de la RIFA. S-a creat o agitație pozitivă care pare să ne ajute pe toți să ieșim din pasa proastă.
Siguranța înainte de toate
Siguranța la locul de muncă este foarte importantă. Indiferent de urgențe, de proiecte ce trebuie terminate fără penalizari de întârziere, viața, sănătatea sunt cele mai importante și protejarea lor trebuie să primeze. Felder a fost întotdeauna preocupat de siguranța la locul de muncă iar faptul că în această campanie nu oferă viziera doar clienților săi este încă o dovadă a acestei preocupări.
La tot ce știam până acum despre siguranța la locul de muncă, iată că de anul acesta se adaugă și alte cerințe. Conform informațiilor din media, va trebui să conviețuim o perioadă cu COVID-19. Pentru a împiedica răspândirea virusului trebuie să învățăm să lucrăm cu mănuși, mască și vizieră. Pe lângă protecția oferită în timpul lucrului, viziera oferită de Felder va fi și o barieră în calea unor posibile contaminări.
#MVamosMásallá
La începutul pandemiei Felder Gruppe România a demarat campania #StămAcasă, dar #MergemMaiDeparte prin care le oferea producătorilor de mobilă utilaje de calitate livrate din stoc, la preț de fabrică. O campanie care este încă activă și care ne încurajează să mergem mai departe și să depășim această perioadă dificilă.
Mergem mai departe cu siguranță și în siguranță, dar o facem împreună. Este vremea când unirea face puterea, când ajutându-ne și sprijinindu-ne unii pe alții și unii de alții vom reuși să ieșim cu bine din situația aceasta dificilă.
Felicitări, Felder, pentru campanie! O dovadă în plus că ești #UnPrietenDeCalitate.
Añadir un comentario