Techniken der Holzverarbeitung - Maschinen für die Möbelproduktion

Mehr Wert in der Produktion mit SOPHIA - dem Cyber-Support-System von Biesse

În prezent, succesul în industria mobilei îmbină evoluția tehnologică, experiența resursei umane și automatizarea producției. Atât pentru fabricile mari, cât și pentru micile întreprinderi artizanale piața este caracterizată de oportunitatea excelentă de a găsi marje extinse de creștere și a-și consolida afacerea. Pentru a beneficia de noile posibilități, este necesară identificarea metodelor clare prin care acestea pot fi aplicate la afacerea proprie și saltul către o calitate și mai mare.

Biesse vine în întâmpinare cu tehnologii și servicii avansate care pot digitaliza și automatiza fabricile și procesele de producție prin optimizarea tuturor resurselor: tehnologice, organizaționale, umane. SOPHIA este platforma IoT creată de Biesse în colaborare cu Accenture, care permite clienților săi să acceseze o gamă largă de servicii pentru a eficientiza procesul de management al muncii.

Cum funcționează SOPHIA?

Pro-activitate. Ajută la prevenirea problemelor care ar putea afecta producția clienților, reducând timpul în care utilajele sunt oprite din motive tehnice.

Analiză. Informațiile adunate și analizate sunt transformate în indicații utile pentru optimizarea producției clienților și a calității produselor, oferind oportunități de creștere extrem de valoroase.

Interacțiune personalizată. Platforma permite transmiterea în timp real a alertelor și indicatorilor către client, despre producție, utilaje și tipul de proces efectuat. Acestea sunt instrucțiuni detaliate pentru o utilizare mai eficientă a mașinii.

Avantaje în evoluția producției

SOPHIA este formată din două zone integrate: IoT (Internet of Things) und Piese de schimb. Acestea sunt conectate cu două aplicații, astfel încât clienții pot accesa cu ușurință funcțiile oferite de platformă.

IoT – SOPHIA: interacțiunea client – service, mai eficientă decât oricând

SOPHIA - das Cyber-Assistenzsystem von Biesse

Aplicația oferă o imagine de ansamblu cuprinzătoare a performanței utilajelor, diagnosticare la distanță, analiză a opririi mașinii și prevenție a defecțiunilor.

  • Informații disponibile oricând: date funcționale, statistici, indicatori de performanță, statusul cererilor de intervenție, procese de diagnostic;
  • Calitatea datelor: indicatori ai productivității mașinii și parametri specifici pentru diferitele tipuri de operațiuni;
  • Comunicare directă: clientul poate solicita asistență direct din aplicație;
  • Mentenanță autonomă: clienții primesc recomandări direct de la platformă pentru întreținerea care urmează să fie efectuată pe cont propriu și pot monitoriza progresul în timp real;
  • Optimizarea timpului: datele echipamentului pot fi accesate de Accesoria Service, analizate și comunicate clientului. Perioada de timp pentru asistență este redusă considerabil;
  • Monitorizare în timp real online sau prin aplicație: activitatea de producție poate fi supravegheată constant.
Piese de schimb – SOPHIA

SOPHIA - das Cyber-Assistenzsystem von Biesse

Este un instrument ușor de folosit, intuitiv, personalizat pentru comenzi de piese de schimb Biesse.

Trei funcții de bază, cu impact pentru productivitate crescută sunt:

  • crearea directă a unui coș de comandă, cu lista de prețuri și disponibilitatea de stoc afișată în timp real;
  • posibilitate de navigare în documentația utilajului, actualizată constant, și posibilitate de căutări interactive în schițele și documentația mașinii;
  • acces direct, 24/7, de pe telefon sau tabletă prin intermediul aplicației dedicate integrată cu sistemele de operare iOS sau Android.

Pentru mai multe informații despre SOPHIA sau programarea unei discuții cu consultanții Accesoria despre aplicabilitatea concretă în afacerea dumneavoastră, scrieți-ne unter echipamente@accesoria.ro.

Mihaela Radu

Mihaela Radu ist Chemieingenieurin, hat aber eine Leidenschaft für Holz. Sie arbeitet seit mehr als 20 Jahren in diesem Bereich, wobei die Holzveredelung sie in dieser Zeit geprägt hat. Sie sammelte Erfahrungen in einem Forschungsinstitut, in ihrem eigenen Unternehmen und in einem multinationalen Konzern. Sie möchte ihre Erfahrungen kontinuierlich mit denjenigen teilen, die die gleiche Leidenschaft haben - und mehr.

Kommentar hinzufügen

Einen Kommentar hinzufügen

Diese Website verwendet Akismet, um Spam zu reduzieren. Erfahren Sie, wie Ihre Kommentardaten verarbeitet werden.

Kategorien

Anmeldung zum Newsletter

de_DEGerman