Miscellaneous

Spații urbane pentru copii

Par periculoase, dar sunt fascinante, unice, distractive și mai ales sigure. Cu experiență artistică și în design, Monstrum, o companie din Copenhaga, proiectează și realizează spații tematice de joacă pentru copii după standarde daneze. Standarde care le permit să fie și puțin „periculoși”. Se crede că prin joacă, copii ar trebui să experimenteze și ideea de pericol, în limitele vârstei. Fiecare copil ar fi bine să aibă ocazia să se confrunte cu riscuri acceptabile pentru vârsta lui ca parte a stimulării, provocării și al controlului într-un mediu străin. Evident că e vorba de cățărări, planuri înclinate, echilibristică și altele de genul acesta. Practic, sunt spații urbane unde copii, în același timp, socializează și fac activități fizice. Creativitatea și complexitatea spațiilor de joacă îi expune și la grade de risc, minore evident. Această expunere poate fi benefică pentru că le satisface curiozitatea, le testează limitele curajului și îi confruntă cu riscul și consecințele lui într-un spațiu controlat. Este o abordare interesantă a jocului copiilor cu rezultate evidente de dezvoltare la nivel social, intelectual și fizic.

monstrum goteborg
Nenumărate posibilități de explorare
monstrum-5-640x365
Culorile sunt esențiale pentru toate vârstele
monstrum-4-640x427
De jos totul este simplu
monstrum dk
Fiți fără grijă! Totul este sub control!
monstrum9
Chiar și Messi e la joacă 🙂

Taarb_k-ub_d-04

Toate produsele sunt realizate din lemn, în atelierul lor din Copenhaga. Folosesc robinia, un tip de lemn extrem de rezistent ale cărei caracteristici îl fac să reziste la impregnare timp de 25-40 ani în contact cu solul.

monstrum11
Venim pe exterior și îi surprindem!
TIVOLI-Rasmus-Klump-08
Poate fi periculos! Vin cu tine tati!
TIVOLI-Rasmus-Klump-13
… și toboganele de salvare
monstrum7
iar pentru cei mai mari … o luptă cu fantome cumsecade

E de asemenea, o pledoarie pentru urcatul invers pe tobogan, pentru murdăritul hainelor, pentru alergatul fără teama de a transpira și pentru libertatea de a-și testa limitele în spațiile care le sunt destinate.

About the author

Anamaria

Anamaria has over 15 years of experience in marketing and communications for companies in the furniture industry and retail. Prior to Ces Brands she coordinated marketing activities at ICLA Romania.

Add comment

Add a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Categories

Subscribe to newsletter

en_USEnglish